Elke twee weken bespreken we een actueel onderwerp met elkaar en onze Noordse politici. Voorbereiding of specifieke kennis is niet nodig, dus iedereen kan aanschuiven om mee te praten óf te luisteren. Wij zorgen voor een hapje en een drankje!

De Politieke Tafel vindt plaats op de woensdagavonden -dat de Stadsdeelcommissie niet vergadert- om 19:30 uur in A Lab, aan het Overhoeksplein. De avond wordt om 21:00 uur formeel afgesloten, maar daarna is er natuurlijk de mogelijkheid om na te kletsen (meer dan eens worden de gesprekken in Café ONS voortgezet ;))

Kom je ook?

Wanneer? De data voor dit jaar zijn 15 en 29 mei, 12 en 26 juni en 10 juli. Na een korte zomerstop gaan we in september weer verder. Van 19:00 tot 21:00 uur, waarna er ruimte is om na te kletsen.

Waar? A Lab, Overhoekplein 2, zaal Kaleidoscoop

Wie? Jij en andere GroenLinks en PvdA-leden, onze lokale politici en gastsprekers.

Waarom? Praat met lokale politici over ons stadsdeel, ontmoet andere GroenLinksers, blijf op de hoogte van de ontwikkelingen in Noord en verrijk jezelf met nieuwe kennis en invalshoeken.

Op de hoogte blijven? Houd de agenda dan in de gaten en word lid van onze app-groep!